ابعاد محتوایی سازمانبررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
ابهام محیطیبررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
اتصال اجتماعیاثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
اثربخشی و داراییهای بازاریابیالگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
اثرهای بین فردی هنجاریعوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
ارتباط توصیه ایتأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
ارزش مشتریالگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
ارزش ویژه برندتوسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
ارزش ویژه شناسه مقصدتأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
ارزش ویژه نام تجاریتبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
اعتماداثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
اعتمادتحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
الگویابی معادلات ساختاریالگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
الگوی یکپارچه تغییرات سازمانیالگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
الگوی گزینش راهبردالگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
انتشار هوشبررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
انتقال دانشتجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
ب
بازاریابی حسیبازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
بازاریابی داخلینقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
بازارگراییتأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
بازده سرمایهگذاریرابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
بازده سهامرابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
بانکارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
بانکتوسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
بانکالگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
بانکبیمهشناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
تسهیم دانشتاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
تصویر برندعوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
تصویر ذهنی بیمارستانتبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
تعمیم برندتأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
تعهدعاطفیبررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
تناسب خودتحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
توسعه خدمت جدیدبازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
توسعه خدمت جدیدارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
ح
حداقل مربعات موزونتاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
حکمتالگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
خ
خلق هوش بازاربررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
خود ایدهآل ادراکشدهاثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
خود واقعی ادراکشدهاثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
د
داراییهای شهرتتأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
دانش زیستمحیطیتاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
درگیری خریدتأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
درگیری ذهنیتحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
دلبستگی به نام تجاریاثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
ر
رابطه مشتری-برندبررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
راهبردبررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
راهبرد بینالمللیالگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
راهبرد رقابتیرابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
راهبرد عملیاتیالگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ آیندهنگاریمطالعۀ آیندهنگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
روابط بین سازمانیتجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
روش پژوهش ترکیبی- اکتشافیالگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
س
سرمایه ارتباطیاثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
سرمایه انسانیاثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
سرمایه ساختاریاثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
سرمایه فکریاثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریتاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
سودآوریرابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
ش
شخصیت برندبررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
شرکت ملی گاز ایرانتاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
شهرتبررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
شهرت سازمانیتبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
شهرت شرکتتحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
ص
صفات اخلاقیبررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
صنعت بانکداریبازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
صنعت گردشگریتأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
ض
ضمانت نامهتحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
ط
طنین برندتاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
ظ
ظاهربینیعوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
ع
علاقهتأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
عملکردتأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
عملکرد بازاربررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
عملکرد سازمانیاثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
عملکرد شرکتالگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
عملکرد مالیرابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
عوامل بازدارنده جابجایی مشتریالگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
عوامل کلیدی موفقیتشناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
ف
فرایند سلسلهمراتبیشناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
فرش دستبافقدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
فرهنگ سازمانیبررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
فروش شخصی؛ فروشندهشناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
فعالیتهای بازاریابیالگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
فن شبکه فهرستگانکاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
ق
قابلیت جایگزینیقدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
قابلیت فناوریبررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
قابلیتهای بازاریابیبررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
قدرت جبرانی هدفقدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
قدرت منبعقدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
قصد بازدید مجددتأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
قوم گراییتحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
ک
کانال بازاریابیقدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
کشور مبدأ (COO)تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
کیفیت خدماتنقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
کیفیت خدمات الکترونیکیتاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
کنترل راهبردیتوسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
کنترل مدیریتیتوسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
گ
گرایش به بازاربررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
گرایش به مشتریبررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
گرایش به نوآوریبررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
گردشگرتأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
گونههای راهبردی عمومی مایلز و اسنورابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
م
مبدأ برندعوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
محیط بازاریتاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
محیط نهادیتاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
مدیریت ارتباطالگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
مدیریت ارتباط با مشتریالگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
مدلسازی ساختاری تفسیریالگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
مدلسازی معادله ساختاریتاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
مزایای اجتماعیتأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
مزایای اطمینانتأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
مزایای رابطه ایتأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
مزایای رفتار ویژهتأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
مزیت رقابتیتاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
مزیت رقابتی پایداربررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
مسئولیت اجتماعی سازمانیتاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
مسئولیت اجتماعی شرکتیبررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
مشتریان ریزش کردهشناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
مصرفکننده سبزتاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
معیارهای بازاریابیالگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
مقصد گردشگریتأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
منابع مبتنی بر دانشتأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
موقعیتتأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
ن
نیاز به منحصربهفرد بودنعوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
نیّت های رفتاریتحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
نظریه داده بنیادارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
نظریه رفتار برنامه ریزی شدهپذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]